12 Mayıs 2009 Salı

15 MART PEMBELERİ - 12 MAYIS'TA

15 mart pembesi - 12 mayıs 07:43

15 mart pembeleri - 12 mayıs 07:43

Artık sürekli balkona ve içeri gidip gelen pembelerin başı da dönmüş müdür bilmiyorum. Ama bu gidiş gelişlere bir son vermek gerek diye düşünüyordum ve sonunda o işaret geldi,
6 mayıs akşamı yine hava kararmış ve ben pembeleri içeri almak üzere balkona çıkmıştım, bir önceki akşam hem kızımın doğum gününü kutlamıştık, hem de hıdrellezdi. Bir an hıdrellezin bahar bayramı olduğunu ve artık baharın gelmiş olması gerektiğini düşündüm ;)
Bu yıl İstanbulda yaz gelmek için çok naz ediyor sürekli akşamları soğuk ve yağışlı hava var. Ama ben kararımı vermiştim artık pembeleri dışarda bırakacaktım. Bugün sabah fotoğraflarını çektim ve yeni fotoları yüklüyorum. Arada kayıplar yaşadım güneşten kavrulanlar oldu, daha önce benzer kayıplar verdiğim kök çürüklüğü vakaları da oldu ama geri kalanlar gayet iyi görünüyor. Aslında içten içe kökteki sorunla ilgili korkuyorum ama umarım bu mücadeleyi kazananlar olacak.  Sonuçta onların olması gereken yer açık hava ve buna alışmaları gerek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder