2 Nisan 2009 Perşembe

HERKESE MERHABA !

Merhaba,
PDA'dan bir gazetenin haftasonu ekinde haberim oldu. Haberi okur okumaz "Ben de evimde domates yetiştirmek istiyorum" dedim. Hatta eşim daha sonradan benim bu cümleyi kurarken gözlerimin parladığını bile söyledi..

2009 İstanbul buluşmasına katılamadım. Daha sonradan bana tohumları ulaştıran Nalan Cantav hanıma ve nihai teslimatı gerçekleştiren Mehmet Ağaçbüken beye teşekkür ederim.

Ben başta sadece evde domates yetiştirmek, bir şekilde toprakla ve yeşille vakit geçirmek istiyordum, İstanbulun betonlar arasına sıkışmış hayatı içinde bir nefes alma umuduydu bu belki de.

Fakat bu grubu tanıdıkça, Pembe domatesi öğrenmeye çalıştıkça aslında bunun sadece Domates yetiştirmek olmadığını, öncelikle "Pembe Domates" olduğunu öğrendim. Aynı zamanda çevre adına birşeylere sahip çıkmak ve bu mirası gelecek nesillere ulaştırmak için verilen çok önemli bir gönül birliği olduğunun farkına varmaya başladım.

Şu ana kadar fotoğraf çekme konusunda çok tembel davrandım, artık bazı fotoğraflar çekip buraya yüklemek istiyorum.
Herkese selamlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder