10 Aralık 2009 Perşembe

15 MART PEMBELERİ - SON FOTOĞRAFLARLAR

Aslında 2009 pembe serüvenim başarılı olmayınca, önce bunu yayınlamak istemedim. Yeni başlayanlar içim başarısız hikayeler kötü etki bırakabilir diye düşünüyordum.
Sonra bu düşüncemden vazgeçtim, aslında tam olarak vazgeçtim denemez, kendime yayınlamak için de bazı gerekçeler buldum desem daha doğru olur sanırım.
Sonuçta "deneyim deneyimdir", diye düşündüm. Her örnekten çıkarılacak bir ders vardır mutlaka.
Benim sorunum sanırım önerildiği gibi saksıma toprak ilave etmemiş olmamdan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Ya da fazla uzamasın diye tepesini kesmiş olmam olabilir. Eğer başka fikri olan varsa duymaktan memnun olurum.
24/07/2009- birkaç tanesini de koparmadım ne olacak diye bekledim. Onlar da çatlamaya başladı.

24/07/2009- çok geçmeden hepsi kızarmaya başladı ben de toplayıp yemeye başladım. Tatları çok ekşi olmuştu, ona rağmen hepsini yedik, ne de olsa el emeği vardı.

24/07/2009 - ilk salkım kırmızı olunca endişelendim, fakat bunun diğerlerinin başına gelmemesini umuyordum. Havalar sıcak gitmiş o yüzden yeterince büyüyemeden kızarmış olduklarını düşünüyordum.

04/07/2009- yapraklar yemyeşil, pembeler salkım salkımdı.

04/07/2009 - herşey normal görünüyordu. Toprak ilave edilme tavsiyesini yerine getiremeyince, tepeden sürekli uzayıp yeni salkımlar oluşturan pembeye bir dur demek gerektiğini düşünüp, tepesini kestim, böylece daha fazla uzamasını ve yeni salkımlar oluşturmasını engelleyip, mevcut toprakla var olan pembeleri büyütebileceğimi düşündüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder