24 Haziran 2009 Çarşamba

22 MART PEMBESİ

22 MART "AYRILIK"
Bu yıl bana gönderilen zarftaki 2 farklı tohumu da çimlendirdim ve 1 hafta arayla 2 farklı kaynaktan gelen pembe domates fidelerim olmuştu.
Yetiştirecebileğimden çok fide oluşturdum, ama iyiki de öyle yapmışım çünkü ilk başlarda çok kayıp verdim, az tohum kullanmış olsaydım belki de şu anda fidesiz kalabilirdim.
Her iki gruptan da elimde 1'er tane üye kaldı, bir tanesini evdeki balkonda yetiştirmeye karar verdim, diğerini de (22 mart pembesi) çalıştığım yerin çatısında atıl duran kocaman saksıda büyütüyordum. Evdekiler gayet güzel çiçeklenirken diğeri tomurcuk aşamasını bir türlü geçemediler. Uzun süre çiçeklerini açamayınca ben bunun çatıdaki aşırı rüzgardan kaynaklanıyor olabileceğini düşündüm ve onu işyerimde bahçesi olan bir arkadaşa emanet ettim. Umarım yer değişimi için çok geç kalmamışızdır. Ve o da ailesiyle doğal domates yeme şansını elde edebilir.
Böylece 22 mart pembelerine tümüyle veda etmiş oldum. Şimdi artık umudumuz 15 mart pembesinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder